Winkelwagen Geen producten

Garantie & klachten

Garantie

Uw bestelling wordt altijd met de groots mogelijke zorg behandeld en voor verzending gecontroleerd op gebreken. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling schade oploopt tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Slijtage of schade die is ontstaan door het dragen of reinigen van onze producten valt niet onder de garantie. Hetzelfde geldt voor de onzorgvuldige omgang daarmee. Daarbij kunt u bijvoorbeeld denken aan te heet wassen of blootstellen aan vonkjes uit een open haard of sigaret etc.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dulaan@dulaan.nl. Wij zullen er altijd naar streven om tot een bevredigende oplossing te komen. Leidt dit desondanks niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 
  WebwinkelKeur Webwinkel Keurmerk

 

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop webwinkel software
Deze website gebruikt cookies voor anonieme bezoekmeting en websiteverbetering. We slaan geen persoonlijke gegevens op.